Дистанційне навчання

Тренінг "Основи інформаційно-комунікаційних технологій"

З 04.06.2018 по 08.06.2018 р. на базі ЗОШ № 20 організовано та проведено навчання педагогічних працівників закладів міста за програмою тренінгу "Основи інформаційно-комунікаційних технологій" (тренер: Бібченко А.О.)



 


Навчально-тематичний план курсів
Назва модулів, розділів, тем
Кількість годин
Разом
Лекцій
Практ.
1.                    
Поняття інформації, структура сучасного ПК
2
2
0
2.                    
Клавіатура, маніпулятор «миша». Клавіатурний тренажер
4
2
2
3.                    
Операційна система
6
2
4
4.                    
Системи опрацювання текстової інформації. Текстовий процесор
8
2
6
5.                    
Опрацювання числової інформації. Табличний процесор
6
2
4
6.                    
Створення мультимедійних презентацій
6
2
4
7.                    
Огляд сервісного програмного забезпечення
2
2
0
8.                    
Глобальна мережа Internet
4
2
2
9.                    
Комплексна залікова робота
4
0
2
10.                 
Практичні роботи
12
0
12

Разом:
50
16
34



ЗАЛІКОВА ПРАКТИЧНА РОБОТА ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ТРЕНІГУ «ОСНОВИ ІКТ»
(текст орієнтовний)
1.      Включити комп’ютер.
2.      Створити на Робочому столі папку з іменем Прізвище
3.      Створіть  і оформіть в текстовому процесорі Word заяву на прийняття Вас на посаду вихователя в літній дитячий оздоровчий табір. Вставте в документ графічне зображення літнього відпочинку дітей. Збережіть документ у власній папці.
4.      Створіть в табличному процесорі Excel електронну таблицю про успішність класів, в яких ви викладаєте, за зразком:
Клас
Кількість учнів з низьким рівнем
Кількість учнів з середнім рівнем
Кількість учнів з достатнім рівнем
Кількість учнів з високим рівнем
Всього учнів
8 кл





9 кл





10 кл





Відсоток від загальної кількості всіх учнів






Розрахуйте для кожного класу сумарну кількість учнів та відсоток учнів за кожним рівнем навчальних досягнень від загальної кількості всіх Ваших учнів.
Побудуйте секторну діаграму по кількості учнів по класам. Оформіть її за власним бажанням.
Збережіть книгу у власній папці
5.      Знайдіть в Інтернеті відомості про нові досягнення в науці, основи якої ви викладаєте в школі. Збережіть  текстові повідомлення і графічні зображення у власній папці.
6.      Створіть в програмі Power Point презентацію (4-5 слайдів) на основі знайдених в Інтернеті відомостей. Збережіть презентацію у власній папці.

ПАМ'ЯТКИ ДЛЯ РОБОТИ З ТЕКСТОМ
Правила набору тексту
Приклад
     Робити ОДИН «пропуск» між словами        
     Гарна людина
     Розділовий знак не відривати від слова, за яким він стоїть
     Пір’я, їжак, Євген
     Після розділового знаку ставити «пропуск»
     Пір’я, їжак, Євген
     Після відкриваючих дужок або лапок зразу писати текст
     (3+7)*2=20
     Закриваючі дужки або лапки писати зразу 
     за текстом
     «об’ява»; [Shift]
     До і після дефісу не ставити «пропуск»
     Який-небудь
     До і після тире ставити «пропуск»
     Київ – столиця України
     Примусово не переходити на новий рядок, це робить текстовий редактор автоматично
     кожної п’ятниці в актовій залі проводиться дискотека
     Не робити «пропусками» відступи від лівого краю, а робити їх відповідними засобами
Залікова робота
вчителя ЗОШ № 20
Бібченко А.О.
     Не нумерувати списки, це зробить текстовий редактор
Ø Миша
Ø Клавіатура
     Не нумерувати сторінки, це зробить текстовий редактор
     Вставка -> Номер страницы


    Символ
     Призначення клавіш
     (укр. розкладка)
Символ
     Призначення клавіш
     (укр. розкладка)
Ф
     Shift і ф або Caps Lock
Esc
     Вийти з програми
,
     Shift і .
Ctrl i Shift
(Alt і Shift)
     Змінити мову
!
      Shift і 1
Enter
     Перейти на новий рядок
«»
      Shift і 2
BS (Delete)
     Видалити зайвий символ зліва (справа) від курсора
      Shift і 3
End
     Переміститися в кінець рядка
;
      Shift і 4
Home
     Переміститися на початок рядка
%
      Shift і 5
     Апостроф
:
     Shift і 6


?
     Shift і 7


()
     Shift і 9 (0)


_
     Shift і -


+
     Shift і =



ЗАВДАННЯ


Немає коментарів:

Дописати коментар