У цьому сервісі можна:
1) Самому вчителю виставляти інформацію для своїх класів. Потрібно лише один раз скинути лінк на свою дошку в групу класу (наприклад, viber).
2) Виставляти різноманітні ресурси (від номерів сторінок підручника до відео, лінків, онлайн-вправ, і т.ін.) та формулювати різноманітні завдання (фото зошита з вправою, запис звукової чи відео відповіді, прикріплення файлу з рефератом/презентацією і т.ін.).
3) Учні можуть надсилати виконані роботи (можливий недолік: учні бачитимуть роботи одні одних, тому якщо домашнє завдання можна списати - то воно, ймовірно, буде списане. І ще нюанс — якщо відкрити доступ, то учні можуть надсилати неконтрольований контент... Порада — в такому разі закрити дошку лише на читання, і запровадити інший спосіб здавання домашнього — через електронну пошту, наприклад).
Фактично це закриває мінімальні потреби для дистанційного навчання в карантин без потреби масштабного навчання, масових реєстрацій, розгортання серверів та іншої складної технологічної логістики.
4) Як налаштувати дошку padlet: https://youtu.be/jrDSHzooCu8
2) для розміщення навчального матеріалу або завдань на пошук інформації
3) для систематизації знань
4) як майданчик для збирання ідей для проєктів та їх обговорення
5) для організації спільної діяльності
6) для представлення результатів роботи
7) для проведення рефлексії
1) Самому вчителю виставляти інформацію для своїх класів. Потрібно лише один раз скинути лінк на свою дошку в групу класу (наприклад, viber).
2) Виставляти різноманітні ресурси (від номерів сторінок підручника до відео, лінків, онлайн-вправ, і т.ін.) та формулювати різноманітні завдання (фото зошита з вправою, запис звукової чи відео відповіді, прикріплення файлу з рефератом/презентацією і т.ін.).
3) Учні можуть надсилати виконані роботи (можливий недолік: учні бачитимуть роботи одні одних, тому якщо домашнє завдання можна списати - то воно, ймовірно, буде списане. І ще нюанс — якщо відкрити доступ, то учні можуть надсилати неконтрольований контент... Порада — в такому разі закрити дошку лише на читання, і запровадити інший спосіб здавання домашнього — через електронну пошту, наприклад).
Фактично це закриває мінімальні потреби для дистанційного навчання в карантин без потреби масштабного навчання, масових реєстрацій, розгортання серверів та іншої складної технологічної логістики.
4) Як налаштувати дошку padlet: https://youtu.be/jrDSHzooCu8
Ресурс http://osvita.ua/blogs/71696/ (автор: Пасічник О.)
Приклади використання віртуальної інтерактивної дошки:
1) для проведення "мозкового штурму"2) для розміщення навчального матеріалу або завдань на пошук інформації
3) для систематизації знань
4) як майданчик для збирання ідей для проєктів та їх обговорення
5) для організації спільної діяльності
6) для представлення результатів роботи
7) для проведення рефлексії
Спільна робота з Padlet
Безкоштовна онлайн платформа створення тестів "Майстер-тест"
Немає коментарів:
Дописати коментар