Тема: "Інформаційні технології в суспільстві"
Завдання "Глобальні цілі сталого розвитку"
Оберіть одну із глобальних цілей сталого розвитку та підготуйте коротке інформаційне повідомлення про те, яким чином інформаційні цифрові технології можуть допомогти в її досягненні.
Вправа "Типи комп'ютерних мереж"
Розмітка гіпертексту засобами HTML (вправа)
Вправа "Сайти"
Тема: "Комп'ютерні презентації"
Тема: "Основи інформаційної безпеки"
Завдання "Загрози безпеці. Історія"
Підготуйте історію про різноманітні загрози безпеці комп'ютерів та даних у них та завантажте файл із результатом роботи. Це може бути текст, комікс, презентація, ролик.
Тестове завдання: "Основи інформаційної безпеки" (відповіді відправити за адресою: antoninaab20@gmail.com)
Тестове завдання: "Основи інформаційної безпеки" (відповіді відправити за адресою: antoninaab20@gmail.com)
Тема: "Комп'ютерне моделювання"
Вправа: "Моделювання"
Вправа: "Онлайнові моделі з фізики, хімії, біології, математики та природознавства"
Тема: "Комп'ютерні публікації"
Вправа: Розподілити публікації на дві групи
Вправа: Вказати назви для текстових документів
Завдання
"Буклет про професію"
Вправа: Вказати назви для текстових документів
Завдання
"Буклет про професію"
Професії в ІТ
http://itvdn.com/ru/channel?filter=all (Освіта
в ІТ, Кар'єра в ІТ)
Тест 1: "Комп’ютерні публікації, їх види та структура"Програмні засоби для створення комп’ютерних публікацій
Завдання "Постер"
Підготуйте постер про одну із професій або про навчальний заклад
Практична робота № 9 "Проектування та створення комп’ютерної публікації для подання результатів самостійного дослідження"
Підсумковий тест з теми: "Комп'ютерні публікації. MS Publisher"
Тема: "Комп'ютерна графіка"
Завдання "Порівняння можливостей редакторів"
Тест з теми: "Растрові та векторні зображення. Формати графічних файлів"Тема: "Хмарні технології"
Тест: "Перевір, наскільки ти кмітливий?"
Тема: "Розв'язування компетентнісних задач"
Задача 1. Родина із
трьох чоловік — батьки та дитина 12 років — планує подорожувати до різних міст
України. Потрібно визначити, подорож яким транспортом буде дешевшою — потягом
чи автомобілем, обґрунтувати вибір транспорту й маршруту. Необхідні дані знайти
в Інтернеті для маршрутів: Хмельницький — Київ, Хмельницький — Львів,
Хмельницький — Одеса, та моделі машини, наприклад Toyota Prius 1.8. Побудувати
діаграму, на якій відобразити вартості поїздки до вказаних міст автомобілем і
потягом. Зробити висновки (рекомендації) щодо подорожей. Створити презентацію
із результатами досліджень та висновками.
Вказівки до виконання
1.
Вказати, які дані для розв'язання задачі вам потрібно знайти.
2.
Вказати URL-адреси використаних пошукових служб.
3.
Вказати ключові слова для пошуку потрібних відомостей.
4.
Вказати URL-адреси сайтів, на яких знайшли необхідні дані.
5.
Створити й використати електронну таблицю, в якій на одному аркуші:
o вказати відстань між містами, норму витрат
пального та його ціну;
o кількість квитків та їхні ціни;
o розрахувати суму, яку витратить сім'я для
подорожі:
o автомобілем;
o купейним і плацкартними вагонами Укрзалізниці.
6.
Вказати, яку діаграму доцільно побудувати для порівняння результатів.
7.
Зробити висновки щодо найдешевшої подорожі.
8.
Визначити кількість слайдів презентації? Яких?
9.
Описати, які програми використано для виконання завдань?
Задача 2
•
Складіть план і запишіть за ним
твір-опис тварини, яка живе в лісах чи степах України, спочатку у художньому, а
потім у науковому стилі. До творів доберіть заголовки.
•
Створіть у різних формах подання
інформаційні моделі об’єкта квітка з точки зору художника та письменника (мал.
2)
•
Визначте, які шви використано в
аплікації (мал. 3)
•
Створіть вітальну листівку до
свята (мал. 4)
Усі
вищеперераховані задачі різні за
складністю, за предметною областю, за засобами, які слід використати для їх
розв’язування, за отриманими результатами тощо.
Вправа «Наше майбутнє»
І етап – Виконати змістовий аналіз формулювання задачі
Кожна сім’я і кожна людина
зокрема користується електроенергією вдома і на роботі. З курсу фізики ви
знаєте, якою мірою вимірюється електроенергія, що використовується людиною (кВт/год).
А чи знаєте, скільки кВт використовує одна сім’я кожного місяця? І скільки
грошей йде на оплату цієї послуги? За допомогою програми MS Excel проведемо
відповідні розрахунки для двох сімей. Одна сім’я користувалася електроенергією
в звичайному режимі, а друга сім’я використовувала електроенергію економно
(використовувала енергозберігаючі лампи, вимикала не потрібне світло).
Ми визначимо скільки відсотків
сімейного бюджету йде на оплату комунальних послуг, і електроенергії зокрема та
чи потрібно бережно використовувати ресурси задля економії сімейного бюджету.
ІІ етап – Знайти необхідні відомості
1. Сайт Вікіпедія – означення
Електроенергія, «Таблиця використаних кВт електроенергії за рік», розмір
мінімальної з/п в Україні
2.
Вказати URL-адреси сайтів, на
яких знайшли необхідні дані.
ІІІ етап – Побудувати інформаційну модель
ü Використати для
обчислення вбудовані функції табличного процесора
ü Побудувати графік
використаної електроенергії за рік
ü Обчислити вартість
електроенергії
ü Визначити, який
відсоток від заробітної плати йде на оплату електроенергії
ü Визначити доцільність
економії електроенергії
ІV етап – Вибрати засоби опрацювання даних
Для виконання
завдань буде
використано можливості табличного процесора Excel он-лайн.
V етап – Опрацювати дані
1.
Зайти до власної електронної
скриньки та відкрити он-лайн документ, до якого вам відкрили доступ.
2.
Заповнити електронну таблицю, в
якій вказати:
a. Побудувати таблицю використаних кВт
за рік сім’єю №1 і №2 ;
Січень
|
Лютий
|
Березень
|
Квітень
|
230
|
450
|
210
|
190
|
Січень
|
Лютий
|
Березень
|
Квітень
|
210
|
400
|
190
|
178
|
b. На основі
таблиці побудувати стовпчасту діаграму використаних кВт;
i. ІІІ група – обчислити вартість електроенергії
за рік помісячно;
ii. ІV група – провести
обчислення середнього значення використаних кВт за рік;
iii. V група –
визначити відсоток суми за використану електроенергію від заробітної плати;
3.
Описати, які функції табличного
процесора Excel використано для виконання завдань. (побудова
таблиць, побудова графіків, використання вбудованих функцій СРЗНАЧ, обчислення
відсотків від числа).
VІ етап – Подати результати розв’язування задачі
4.
Підведення
висновків про використання електроенергії людиною, доцільність її економії та
бережного ставлення до навколишнього середовища.
5.
Створення
агітаційних слоганів про бережливе ставлення до світла у програмі WordArt.com (всі)
Немає коментарів:
Дописати коментар