Способи зв'язку з вчителем:
antoninaab20@gmail.com@antonina_20
Допоміжні матеріали:
1) Міжнародний дистанційний конкурс з інформатики "Олімпіс"
Теми занять:
24.04
Тема: Розв'язування компетентнісних задач. Тестування
21.04
Тема: Добір засобів опрацювання даних. Розв'язування компетентнісних задач
17.04
Тема: Стратегія пошуку інформації. Розв'язування компетентнісних задач
14.04
Тема: Побудова інформаційної моделі. Розв'язування компетентнісних задач
10.04
07.04
Узагальнення навчального матеріалу з теми: "Створення персонального навчального середовища". Тести
03.04
Тема уроку: Практична робота "Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем"
31.03
27.03
Тема: Онлайн-форми
20.03
Тема: Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів
19.05, 22.05
Тема: Використання офісних веб-програм та інтернет-середовищ для публікації результатів своєї роботи. Захист колективного навчального проєкту
Поради:
12.05, 15.05
Тема: Виконання колективного навчального проєкту
05.05, 08.05
Тема: Виконання колективного навчального проєкту
28.04
Тема: Використання офісних веб-програм та інтернет-середовищ для публікації результатів своєї роботи. Захист колективного навчального проєкту
Поради:
Захист проєкту На основі зібраних та проаналізованих даних дослідження колективного проєкту пропоную створити презентацію, використовуючи редактор презентацій у технологіях Google сервісів або відеоролик, виклавши його в YouTube. Адресу матеріалів надіслати однокласникам і вчителю.
Оцінювання роботи учасника проєкту буде проведено за такими критеріями (по 0 або 1 бал за кожний пункт):
Оцінювання роботи учасника проєкту буде проведено за такими критеріями (по 0 або 1 бал за кожний пункт):
- Участь в обговоренні ключових питань
- Вміння розподіляти послідовність дій кожного члена команди
- Результативна співпраця з іншими учасниками проєкту
- Висування нових ідей
- Внесення конструктивних пропозицій
- Вміння вислухати і дослухатися
- Ретельне осмислення інформації
- Уміння порівнювати та узагальнювати ідеї
- Уміння коректно відстоювати власну точку зору
- Уміння з'ясовувати те, що не зрозуміло
- Уміння приймати допомогу однокласників
- Підбадьорювання та підтримка однокласників
Критерії оцінювання проєкту вчителем (0, 1 або 2 бали за кожний пункт):
- Змістовність і правильність розуміння питання
- Повнота висвітлення
- Логічність викладу
- Цікаві рішення
- Легкість сприйняття поданої інформації
- Культура мовлення
Підсумкова оцінка
12.05, 15.05
Тема: Виконання колективного навчального проєкту
Тема: Виконання колективного навчального проєкту
Тема: Вибір теми проєкту. Визначення проблеми, теми та завдань проєкту. Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проєкту
Тема: Розв'язування компетентнісних задач. Тестування
Тема: Добір засобів опрацювання даних. Розв'язування компетентнісних задач
Тема: Стратегія пошуку інформації. Розв'язування компетентнісних задач
Тема: Побудова інформаційної моделі. Розв'язування компетентнісних задач
Тема: Змістовний аналіз формулювання задачі. Розв'язування компетентнісних задач
Узагальнення навчального матеріалу з теми: "Створення персонального навчального середовища". Тести
Тема уроку: Практична робота "Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем"
31.03
Тема: Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення вебсайтів
27.03
Тема: Онлайн-форми
24.03
Тема: Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів
20.03
Тема: Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів
Немає коментарів:
Дописати коментар